استاندار کرمانشاه: نباید وقت خود را صرف همایش‌ها و جلسات بیهوده کنیم
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

به گزارش خبرگزاری ایسنا، مهندس  ابراهیم رضایی بابدی در جلسه شورای اداری استان با بیان اینکه برگزاری همایش های بیهوده بلایی شده که باید جلوی آن را بگیریم، گفت: برخی از سمینارها و همایش ها به سخنرانی هایی محدود می شود که هیچ نتیجه مثبتی ندارد و باید از برگزاری چنین همایش هایی جلوگیری کنیم.

وی افزود: باید وقتمان را صرف کار کردن و رفع مشکلات مردم کنیم نه حضور در جلسات بیهوده ای که هیچ نتیجه ای ندارد و بعد آمار دهیم که فلان نفر ساعت جلسه برگزار کرده ایم. جلسات باید نتیجه مثبت داشته و گره ای از کار مردم باز کند.

وی در ادامه با تاکید بر عدم به تاخیر انداختن افتتاح پروژه ها به منظور برگزاری مراسمی به منظور افتتاح آن، گفت: هر پروژه ای که آماده شد توسط مدیر مربوطه و مردم محل افتتاح شود و معطل استاندار یا فلان مسئول نمانید.

رضایی افزود: در همه امور باید صرفه جویی را سرلوحه کارهایمان قرار دهیم و هزینه اضافی به کشور تحمیل نکنیم.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه مشکلات استان با کار کردن با روال عادی مرتفع نمی شود، گفت: باید با مدیریت جهادی کار کنیم و از پرداختن به حاشیه ها و وقت تلف کردن بپرهیزیم.

وی همچنین بر استفاده از توان مردم برای رفع مشکلات تاکید کرد و گفت: استفاده از توان مردم در دوران جنگ تحمیلی آزموده شود و نتیجه مثبتی داشت. امروز نیز باید مردم را وارد صحنه کنیم، زیرا تنها در اینصورت می توان بر مشکلات فائق آمد.

رضایی افزود: باید به مردم اطمینان کنیم، همانگونه که سالها پیش به ما مدیران اطمینان شد و مسئولیت ها را به ما دادند.

استادار کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه فرمانداران نماینده دولت در شهرستانها هستند، گفت: محور تصمیم گیریها در شهرستانها، فرمانداران هستند و باید کارها با نظر آنها انجام شود.

وی به معضل حاشیه نشینی در شهر کرمانشاه نیز اشاره کرد و گفت: کرمانشاه جزء چهار شهر اول کشور از لحاظ معضل حاشیه نشینی است و باید کمک کنیم این معضل را رفع کنیم.

استاندار کرمانشاه به راه اندازی سیستم بدون کاغذ در ادارات استان نیز اشاره کرد و گفت: از ابتدای آبان این سیستم در تمام ادارات استان اجرا می شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com